Oglašavanje privatnog smještaja ste pokrenuli ali potražnja za apartmanima nije porasla?

Saznajte kako besplatno izabrati prave stranice za oglašavanje privatnog smještaja.

Ne tako davno svoje apartmane ste iznajmljivali pomoću table “ZIMMER FREI”. To je prošlost. Vremena se mijenjaju. Turisti mijenjaju svoje navike, a shodno tome trebali bi i vi svoje oglašavanje privatnog smještaja ako već niste. Ključ uspjeha poslovanja u turizmu zasigurno se krije u internet marketingu.

Internet nudi pregršt mogućnosti kao što su vlastita web stranica, društvene mreže, online turističke agencije te internet portali specijalizirani za turistički smještaj.

Koja je razlika između online turističke agencije i internet portala specijaliziranih za turistički smještaj?

Neke od online turističkih agencija su: Booking.com, Holiday Homes, Adriatic.hr, Novasol, …

Internet portali specijalizirani za turistički smještaj su: Airbnb, Smjestaj.com.hr, Apartmanija, Holiday Lettings, …

Osnovna  razlika je ta što agencija više manje obavlja cijeli posao za vas i za to vam uzima proviziju. Preko  internet portala sami radite profil svog smještaja u izravnoj ste komunikaciji s vašim potencijalnim gostima, a uvrštavanje smještaja plaćate godišnjim iznosima ili proviziju po rezervaciji.

Prije odabira agencija i portala važno je znati kome se želite obratiti. Zapitajte se tko su vaši potencijalni  gosti i odakle dolaze? Prema zemlji iz koje doalze ćete odabrati online turističke agencije ili internet portale koje posjećuju najčešće.

oglašavanje privatnog smještaja - 2

 

Kako saznati što vaša ciljna skupina pretražuje?

Najjednostavniji način koji je čak i besplatan. Prema zemlji iz koje želite da vam dolaze gosti pretražite na Googleu. Evo primjera : Ciljna skupina su nam Njemci, a naši apartmani se nalaze u Splitu. Upisati ćemo u tražilicu google.de i na njemačkoj tražilici googlea upisati: „Privatunterkunft Split“.

Rezultati pretrage:

Izvor: Google tražilica

 

Iz rezultata pretrage zaključujemo kako su za odabrano tržište najposjećenije stranice fewo-direkt.de koji je pod HomeAway-om, Airbnb, Wimdu koji je više orijentiran na europsko tržište, apartmani-hrvatska.com (Ferienundwohnen.de)  te Booking.com.

 Zgodni savjeti za oglašavanje privatnog smještaja:

  • Pretražiti google tražilice svih vaših potencijalnih gostiju
  • Pretraga mora biti na jeziku gosta
  • Za prijevod ključnih riječi možete koristiti google translate
  • Uzimate u obzir samo prvu stranicu google tražilice
  • Oglašavati ćete svoje apartmane na onim stranicama koje vam se preklapaju za vaša ciljna tržišta